Relacja z targów Beautyworld Middle East w Dubaju 26 – 28.05.2015

Relacja z targów Beautyworld Middle East w Dubaju 26 – 28.05.2015 5.00/5 (100.00%) liczba głosów: 1

Beautyworld Middle East 2015, Dubaj 26 – 28.05.2015

Największa impreza branżowa na Bliskim Wschodzie poświęcona produktom kosmetycznym do ciała, włosów, paznokci a także pokaz najnowszych trendów obowiązujących w kosmetyce wellness i spa oraz perfumerii.

W tym roku na targach wystawiło się 1.450 przedsiębiorstw z 60 krajów, pojawiły się również łącznie 24 pawilony krajowe. Powierzchnia wystawiennicza była o 13,5% większa niż w edycji poprzedniej, co daje najlepszy jak dotąd wynik. Pokaz przyciągnął ponad 29 tys. odwiedzających ze 120 krajów.

Polskę reprezentowało łącznie ponad 20 wystawców. W pawilonie narodowym, zlokalizowanym pomiędzy przedstawicielami Włoch oraz Hiszpanii, możliwość zaprezentowania się miało sześć polskich firm w tym: Belle Jardin Cosmetics, Laboratorium Kosmetyczne Joanna, Serpol Cosmetic, FARMONA Laboratorium Kosmetyków Naturalnych, Dramers SA oraz New Anna Cosmetics. Pozostali uczestnicy z Polski przedstawili swoją najnowszą ofertę kosmetyków i perfum w halach tematycznych. Firmy, które się wystawiły w tegorocznej edycji targów Beautyworld 2015 to: AA Cosmetics, Claré Blanc, Dekorglass, Diamond Cosmetics Poland, Dr Irena Eris Cosmetic Laboratories, Eveline Cosmetics, Pharmena SA, Verona Products Professional, Proconcept Labs, Prof. Cosmetica, Clarena, Delia Cosmetics, JBG-2, CHANTARELLE Laboratory Derm Aesthetics, Uroda Polska, Elfa Pharm Polska, Over Group, VACU ACTIV oraz Purlés Laboratoires De Beauté. Wystawców z Polski odwiedzili na Beautyworld Middle East nie tylko branżyści ale również reprezentanci ambasady RP w Zjednoczonych Emiratach Arabskich – sam Ambasador Nadzwyczajny i Pełnomocny Rzeczypospolitej Polskiej – prof. Adam Krzymowski oraz pani Kinga Szafrankowska z Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji.

Beautyworld Middle East 1Beautyworld Middle East 2Dubai targi beautyworld 3Dubai targi beautyworld 4

Targi Beautyworld Middle East w Dubaju cieszyły się w tym roku największą popularnością wśród wystawców z Włoch (67 firm – 11% wzrost w porównaniu z poprzednią edycją), Niemiec (41, frekwencja także o 11 % wyższa), Francji (105, wynik o 15% lepszy niż rok temu), Hiszpanii (40 wystawców) oraz Turcji (99, 25 % zwyżki). W przeciągu dwudziestu lat, targi Beautyworld stały się eventem, który jest klasyfikowany jako obowiązkowy pokaz w branży. „Targi Beautyworld Middle East rosną w z roku na rok w siłę i prosperują coraz lepiej – już niedługo dorównają targom Cosmoprof w Bolonii” – powiedział Ahmed Pauwels, dyrektor naczelny Messe Frankfurt Middle East.

Dubai targi beautyworld 5Dubai targi beautyworld 6Dubai targi beautyworld 7Dubai targi beautyworld 8

Obchody dwudziestej edycji Beautyworld Middle East w Dubaju uświetnili wyjątkowi goście.

Tegoroczną edycję objął patronatem H.E. Dr. Rashid Ahmed bin Fahad, Minister Wody i Środowiska w Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz przewodniczący Urzędu Standaryzacji i Metrologii Z.E.A.
Na targach pojawiła się również amerykańska gwiazda telewizyjnego reality show Khloé Kardashian, która pierwszego dnia pokazu promowała najnowszą linię kosmetyków do pielęgnacji włosów na stoisku Anda International, jedynego dystrybutora linii kosmetyków Kardashian Beauty.
W Dubaju zagościła również Jasmine Striner – Miss Nastolatek Australli, będąca oficjalnym ambasadorem australijskiej marki kosmetyków do ciała, makijażu, profesjonalnych zaawansowanych preparatów przeciw starzeniu oraz rozwiązań spa SkinO2.

Dubai targi beautyworld 9Dubai targi beautyworld 10Dubai targi beautyworld 11Dubai targi beautyworld 12

Szeroki wachlarz produktów oraz liczne atrakcje

Pokaz Beautyworld Middle East 2015 koncentrował się na kilku kluczowych rodzajach kosmetyków: pielęgnacja skóry (625 uczestniczących wystawców), pielęgnacja włosów, kosmetyka paznokci i zaplecze salonów kosmetycznych (323), opakowanie i surowce (227), perfumy (170) oraz wellness i spa (50).

Nowością na targach była prezentacja produktów Nazih Group – firmy obecnej na rynku Bliskiego Wschodu od 35 lat, a także w Kanadzie. Firma jest aktywna w kilku branżach, natomiast w Dubaju przedstawiła bogatą ofertę kosmetyków naturalnych.
W innej części wystawy, ghd – słynny producent pielęgnacji włosów zorganizował natomiast pokaz edukacyjny – Hair Education – podzielony na dwie strefy: inspiracji oraz stylizacji.
Równolegle – od 26 do 27 maja, odbyła się także konferencja menedżerów branży spa i welness, poświęcona ostatnim osiągnięciom oraz trendom regionalnym branży na Bliskim Wschodzie. Udział wzięło 24 referentów z regionu oraz z zagranicy.
Kolejną atrakcją Beautyworld Middle East 2015 w Dubaju stanowiła ekspozycja ponad
150 rodzajów perfum, od tych popularnych zachodnich zapachów do tych typowych dla regionu Bliskiego Wschodu.
Ponad to już po raz kolejny odbyły się zawody w dwóch konkurencjach: Nail it! (zorganizowana przez OPI), czyli pokaz umiejętności i talentu profesjonalistów w dziedzinie zabiegów kosmetycznych na paznokciach oraz Face It! (organizator: Grimas ME), w której z kolei mogli się wykazać specjaliści sztuki makijażu.

Dubai targi beautyworld 13Dubai targi beautyworld 14Dubai targi beautyworld 15Dubai targi beautyworld 16

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


+ osiem = 13

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

:)


Zaloguj lub Zarejestruj

Nigdy nie publikujemy postów na Twoim profilu Facebook/Google+.
Logowanie oznacza akceptację Regulaminu.