Blond znów w modzie – kampania Goldwella “We Love Blonde”

Oceń ten artykuł

goldwell we love blonde 03

Goldwell przekonuje, że blond znowu jest w modzie i posiada wyjątkową siłę przyciągania. Przekonuje, że to coś więcej niż tylko kolor. Patrząc na takie ikony popkultury jak Marylin Monroe, Madonna czy Heidi Klum, można śmiało tak stwierdzić.

Nowa kampania Goldwella „We Love Blond” otwiera przed salonami nowe możliwości w koloryzacji blond. Kampania wspiera fryzjerów nie tylko nowościami produktowymi. Fryzjerzy będą mogli także korzystać z aktualnych usług i inspirujących technik. Do ich dyspozycji pozostanie wysoce efektywny asortyment zawierający najnowocześniejsze innowacje produktowe oraz ukierunkowane wsparcie marketingowe i szkoleniowe. W ten sposób fryzjerzy skutecznie będą mogli promować usługi blond w swoich salonach.

Blond jest kreatywny, piękny i różnorodny. Jaki jest jeszcze? Goldwell wskazuje na kilka najważniejszych cech blondu.

goldwell we love blonde 04

1) Blond jest inspirujący

W ramach kampanii Goldwell oferuje cztery zupełnie nowe usługi blond oraz techniki koloryzacji, które fryzjerom pozwolą uzyskać odpowiedni typ blondu. Jeśli klientki wymagają delikatnych i wyrazistych stylizacji, chłodnych i ciepłych odcieni, to tym razem będziesz w stanie spełnić wszystkie ich oczekiwania. Możesz zaoferować: delikatne i wyraziste stylizacje, chłodne i ciepłe odcienie oraz dwie Techniki Wolnej Ręki.

2) Blond jest indywidualny

Klientki wolą indywidualnie dobrane kolory blond zamiast standardowego rozjaśnienia włosów. Możesz zaoferować usługę delikatnego rozjaśnienia z użyciem SilkLift, a nawet usługę kreatywnego tonowania farbami Colorance lub Elumen. Mówiąc krótko: masz do dyspozycji więcej produktów, więcej różnorodności i więcej możliwości w koloryzacji blond.

3) Blond jest innowacyjny

Innowacyjny asortyment i usługa. Innowacyjne są również nowe odcienie rozjaśniające Nectaya HiBlondes Control. To pierwszy segment wysoce efektywnych farb rozjaśniających bez amoniaku od Goldwell stworzony specjalnie dla klientek, które obawiają się rozjaśniaczy oraz standardowych farb rozjaśniających lub mają delikatne, podatne na uszkodzenia włosy. Jednym zabiegiem osiągniesz perfekcyjne rozjaśnienie i tonowanie. Nowa receptura bez amoniaku jest wzbogacona o 20% więcej intralipidów i 100% więcej olejku arganowego, co sprawia, że jest ona idealnie dopasowana do specjalnych potrzeb włosów rozjaśnionych.

4) Blond jest ponadczasowy

Najpiękniejsze odcienie blond jesteś w stanie otrzymać dzięki odpowiednio dobranym produktom do pielęgnacji i stylizacji. Produkty Goldwell są niezbędne do tego, aby wydobyć z blondu to, co najlepsze.

5) Blond jest siłą napędową Twojego sukcesu

goldwell we love blonde 05

Segment usług i produktów blond ma ogromny wpływ na rozwój salonu. Odpowiednie wsparcie marketingowe i szkoleniowe od Goldwell umożliwi skuteczne promowanie usług blond w każdym salonie. Na wyjątkowych szkoleniach dotyczących blondów fryzjerzy dowiedzą się więcej o usługach blond, w szczególności o indywidualnych technikach koloryzacji stworzonych przez Goldwell Global Master Team.

Przygotowano na podstawie materiałów prasowych GOLDWELL.

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


sześć + 8 =

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

:)


Zaloguj lub Zarejestruj

Nigdy nie publikujemy postów na Twoim profilu Facebook/Google+.
Logowanie oznacza akceptację Regulaminu.