Buduj swoją pozycję w branży fryzjerskiej

Buduj swoją pozycję w branży fryzjerskiej 5.00/5 (100.00%) liczba głosów: 2

Najlepsi i najbardziej szanowani fryzjerzy w naszym kraju, nie osiągnęli by takiej sławy i rozgłosu, bez ciągłego budowania swojej pozycji w branży.

Nikt nie zaczynał swojej przygody z fryzjerstwem z pozycji eksperta czy celebryty branżowego. To wszystko osiąga się ciężką pracą, działaniami marketingowymi, budowaniem swojej rozpoznawalności, zdobywaniem kontaktów, a na końcu udziałem w eventach w roli eksperta. Liczy się cel, upór i konsekwencja. Nie każdy kto do tego celu dąży, osiąga upragnioną metę, jednak bez wzięcia udziału w tych zawodach, z pewnością nie znajdziesz się na mecie.

Budowanie swojej pozycji i rozpoznawalności

Jeśli zdecydowałeś(-łaś) się być osobą rozpoznawalną i budować swoją pozycję w branży fryzjerskiej, Portal Fryzjera umożliwia Ci zdobycie kilku dodatkowych punktów w tym wyścigu. Nasza propozycja polega na darmowej publikacji twojej wiedzy, zrealizowanych prac czy pomysłów, w formie artykułu. Taki artykuł ekspercki zostanie opublikowany na łamach serwisu portalfryzjera.pl na stronie głównej, a później w konkretnym dziale tematycznym, trafiając do szerokiego grona osób działających w tej branży. Co najważniejsze artykuł pojawi się wraz z rozbudowaną stopką, przedstawiającą autora. Taki zabieg pozwala na identyfikację Ciebie jako eksperta, przez inne osoby z branży. Działając w ten sposób na dłużą metę, można osiągnąć bardzo dobre rezultaty i zbudować swoją pozycję branżową. Być może dopiero zaczynasz… lub przeciwnie, może prowadzisz bloga fryzjerskiego, masz profil salonu na facebooku etc… Publikacja artykułu eksperckiego na naszym portalu daje Ci możliwość zaprezentowania siebie wśród ludzi z branży, ułatwi nawiązać kontakty, czy też skieruje więcej osób zainteresowanych fryzjerstwem do twojego miejsca w sieci, jeśli już takie prowadzisz.

Jak to działa?

1. Wysyłasz maila na reklama@portalfryzjera.pl z informacją, że masz zamiar napisać artykuł ekspercki firmowany swoim nazwiskiem. W odpowiedzi uzyskujesz instrukcje.
2. Przygotowujesz tekst (artykuł) ekspercki, który może zawierać m.in.: poruszenie zagadnienia fryzjerskiego, opis wybranej techniki lub sprawy branżowej, zdjęciowa dokumentacja zrealizowanych fryzur wraz z opisem i instrukcjami, czy też poruszać inne kwestie związane z fryzjerstwem.
3. Jedno zastrzeżenie. Artykuł ekspercki nie może promować konkretnego produktu lub usługi, ma to być czysto merytoryczny wpis.
4. Jako stopka artykułu dodawana jest informacja o autorze, w raz z linkiem do miejsca gdzie znajduje się Twoje miejsce w sieci. Może to być blog, strona, profil w mediach społecznościowych. Stopka mogłaby mieć następującą postać:

fryzjer ekspert i celebryta Monika Bartoszek – stylista fryzur od 2005 roku, właścicielka salonu fryzjerskiego “Prestige” mieszczącego się w Warszawie. Zaciekle podąża za trendami i przekazuje swoją wiedzę innym, prowadząc cykliczne szkolenia dla młodych adeptów sztuki fryzjerskiej “Trendy i techniki koloryzacji”.
socialblogsite

5. Po publikacji, artykuł pojawia się na stronie głównej portalfryzjera.pl, a także na twoim profilu w Portalu Fryzjera.
6. Świetnie, właśnie zyskałaś(-łeś) opinię eksperta w branży! Dodatkowo kierujesz naszych czytelników na swojego bloga, swoją stroną, czy swój profil w mediach społecznościowych.

Przykład artykułu opublikowanego tą drogą: Fryzura dla Panny Młodej – bolączka początkującego fryzjera.

Co jeszcze?

Nie będziemy specjalnie namawiać do “pójścia tą drogą”, gdyż korzyści płynące z tej metody promocji mówią same za siebie. Pozostaje jeszcze uściślić warunki publikacji artykułu eksperckiego i doprecyzować do kogo skierowana jest ta oferta.

Szczegółowe zasady publikowania artykułu eksperckiego na Portalu Fryzjera przedstawione są tutaj.
Oferta artykułu eksperckiego jest skierowana przede wszystkim dla fryzjerów i stylistów, chcących budować swoją rozpoznawalność w branży. Dopuszczamy także artykuły eksperckie pisane przez firmy chcące wzmacniać swoją pozycję na rynku, jednak wykluczamy w nich możliwość promowania produktów, usług, czy też informowania o swoich promocjach i eventach (do tego celu służą artykuły sponsorowane).

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


− 3 = sześć

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

:)


Zaloguj lub Zarejestruj

Nigdy nie publikujemy postów na Twoim profilu Facebook/Google+.
Logowanie oznacza akceptację Regulaminu.